Radovi u toku

Čarape

Odavno u izlogu lokalne prodavnice snimam pravu vunu za čarape. Neki dan sam se odlučila da kupim i da probam isplesti sebi, jer o tome koliko je zdravo nositi takve čarape mislim da svi znamo.
Kada sam pitala gospođu koja tu radi da li se zaista radi o pravoj vuni, rekla mi je samo da osjetim miris, koji će mi sve reći. I zaista, što se toga tiče niko vas ne može prevariti jer prava vuna baš ima specifičan miris.
Kupila sam pola kilograma. Gospođa mi je rekla da se od toga mogu isplesti dva velika para.




Namotala sam sve ručno, i kada sam namotala to je izgledalo ovako:





Divno, zar ne? :)

Malo je mostri dato za baš ovakve čarape ali sam našla neku mostru za vunene ženske čarape i skoro da sam jedan završila jer ide super brzo. Hvala ljudima koji daju besplatno mostre uz detaljna objašnjenja. Način pletenja ovakvih možete vidjeti ovdje



Za sad sam zadovoljna, a vidjećemo krajnji rezultat.

Primjedbe

  1. Super čarapice pleteš,drago mi je što si stavila pravu vunu,mene blam pojeo kad sam napravila post s pravom,nebojenom vunom,domaća blogosfera je iznad toga.:)
    Sviđa mi se blog,stavi bloglovin ili gfc za praćenje,ja nemam G+,našla sam te preko komentara.:)
    Pozdrav i sve najbolje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pozitivnom komentaru, a i na savjetu, svaki mi je dobrodošao jer tek nekako počinjem.:) Pozdrav

      Izbriši

Objavi komentar