Kardigan Aidez

Miholjsko ljeto i Aidez..i to prkosno sunce pred zimu...


Model i uputstvo može se pronaći besplatno na stranici www.berroco.com .

Nisam pronašla vunicu koja bi odgovarala ovom kardiganu, jer trebao je da bude malo deblji ali šta je tu je. Zbog toga sam plela za broj veći od moje veličine.

Prvo sam uradila probe za svaku od ovih mostri sa pletenicama. Plela sam odvojeno sve dijelove mada je moguće uraditi i zajedno. Zbog toga što se radi o pletenicama, nakon pletenja izgleda pokupljeno tako da sam svaki dio oprala i rastegnula do dimenzija iz uputstva, tako što sam pričvrstila iglicama na podlogu dok se nisu osušili, i onda je izgledalo bolje.

Sama mostra, i čitava izrada je bila veoma zanimljiva, tako da ću sigurno ponoviti u nekoj drugoj boji i sa drugom vrstom vunice.

Nosila sam ga već nekoliko puta i savršeno je udoban. 

Evo i nekoliko slika kako to sve izgleda:













Primjedbe

Objavi komentar