Sama svoj majstor


Pored vunice i igala za pletenje, često su nam potrebna još neka pomagala. 

Za pletenje većine malo komplikovanijih mostri, u kojima ima ponavljanja određenih dijelova potrebni su nam markeri da znamo gdje nam počinje taj dio i završava. Ili jednostavno da odredimo gdje nam je početak reda kada se radi o pletenju u krug. 

Kako u gradu gdje živim nema dobrog izbora ni vunice a kamoli tih pomagala odlučila sam da ih sama napravim. Ustvari, samo sam se snašla, tako što sam skinula lanac koji mi je došao na majici, i svakako mi se nije dopadao kako stoji. Zatim sam ga rastavila, ponovo spojila svaku kariku malo čvršće i dobila male markere. 

Nakon toga, jedna narukvica, koju nisam nosila duže vrijeme, je isto tako pretvorena u markere.
Pa izgledaju baš kao da su i kupljeni. :)





Nisam stala na tome. U zadnje vrijeme sam baš posvećena pletenju čarapa, a da bi ljepše izgledali nakon pletenja uvijek ih operem da prime bolji oblik. Vidjela sam kako za to koriste kalupe, obično drvene, na koje navuku oprane čarape da se tako osuše i zadrže savršenu formu.
Kako i to nisam nigdje našla da kupim, malo sam improvizirala. Našla sam staru svesku sa tvrdim koricama, oslikala na njoj oblik čarapa, i izrezala. I to je to. Može poslužiti. Isprobala sam već i čarape nakon sušenja na tome kalupu  izgledaju mnogo bolje. 
Ovako izgledaju moji kalupi:









Primjedbe