Učimo nove tehnike u pletenju :)


Pitala sam se kako da dodam neku aplikaciju na već gotov komad odjeće, naravno govorim o pletenim komadima. Pomislila sam da ispletem nešto odvojeno pa onda to prišijem. Ali onda sam vidjela ovu tehniku "duplog boda", pomoću koje je moguće izvesti ono što sam htjela. 
I naravno, odmah sam odlučila probati.

Za početak jedno srce na kapi. :)

Kapa je sasvim jednostavna. Prvo sam isplela traku za glavu. Nametnula sam 10 kotlaca i plela sve pravo, a dužinu sam mjerila prema svojoj glavi. Kada je traka bila dovoljno duga, spojila sam je u krug i zatim uhvatila kotlace duž jednog kraja. Otprilike sam "uhvatila" 100 kotlaca i nastavila plesti glat oko 15 cm. Onda sam počela sužavati i na kraju, kad mi je ostalo nekoliko kotlaca, fino stegla, zašila i to je to.
Osnovni koncept "duplog boda", je u njegovom nazivu, jer zapravo se samo dupliraju već postojeći kotlaci sa novom vunicom, drugačije boje.

Ovo moje srce je možda moglo biti i veće, ali nije teško prepraviti. Ova tehnika je također dobra i za dodavanje slova, ali i mnogo drugih oblika.

Vrlo dobar tutorijal možete pogledati ovdje.










Primjedbe

Objavi komentar