Novi blog

Na ovom blogu pišem već više od godinu dana. Mislim da je jasno koliko sam uživala u pletenju svih radova o kojima sam pisala ovdje, ali nekako mi je isto toliko postalo bitno i napisati nešto o tome na blogu. Toliko mi je žao što i prije nisam počela nešto slično.

Uz to, pratim mnogo divnih blogova, domaćih i stranih, na kojima pronalazim toliko interesantnih stvari, ideja i uvijek se divim načinu na koji autori blogova sve to iznesu. Uvijek mi je zanimljivo vidjeti na koji način prezentuju krajnji proizvod, odnosno fotografije, ali i više od toga proces kako je rađen neki predmet, koju vunicu izabrati itd.

Nedavno sam došla na ideju da počnem da pišem još jedan blog. Kako na ovom blogu pišem samo o pletenju i heklanju, na drugom sam odlučila da pišem o svemu ostalome čime se zanimam u slobodno vrijeme. Ali ipak ni tu nisam mogla da izostavim pletenje.

Blog je na engleskom jeziku. Sve to pogledajte na http://emilinaomi.blogspot.com/. A evo i nekoliko fotografija, između mnogih koje se nalaze na blogu.















Primjedbe