Radovi u toku :)

Neki dan sam, u lokalnoj prodavnici, koja ima skroman ali zanimljiv izbor, kupila vunicu PERLITA 100% Acryl. Izabrala sam neku svijetlo plavu nijansu koja mi se jako dopala. Izabrala sam perlitu jer je bila najtanja među vunicama pošto želim da radim majicu kratkih rukava. 

A kakvu sam majicu samo počela da radim. Divan model. Original i projekti koje su drugi završili mogu se pogledati ovdje. Model je Samos by Vibe Ulrik Sondergaard. Divna čipkana mustra na prednjem dijelu. A zatim zanimljiv detalj na donjem dijelu leđa, koju je mene najviše privukao. Jedva čekam da vidim kako će taj dio izgledati kod mene, na mome radu. 
Prvo sam počela raditi prednji dio, zbog čipke, jer nisam bila sigurna da ću uspjeti da pratim mustru. I zapravo sam se na početku malo i namučila. Ali uspjela sam. I evo kako do sada izgleda.



A vrijeme je odlično ovih dana, sunčano ali još nije previše toplo. Jako je ugodno za pješačenje. Već sam nekoliko puta bila na izletu u prirodi. A dobro bi bilo otići ponovo i ponijeti pletivo. Recimo na mjestu kao što je ovo, sa divnim pogledom.


Ovo mjesto mi nije daleko, tako da možda uskoro i učinim to. A boja neba baš podsjeća na boju moje vunice. :)

Primjedbe