Kako sam počela

Pored pletenja jako volim i da šijem. Još prije nego sam kupila šivaću mašinu ponekad sam uspijevala sašiti sebi nešto i "na ruke". Onda sam prije nešto više od tri godine, upisala kurs šivanja i krojenja, koji je u našem gradu vodila prof. Mira Šišić. O njenoj školi šivanja možete pogledati na ovome linku.

Kurs se sastojao od tri stepena. Na prvom stepenu smo krojili i šili suknju ili hlače, na drugom košulju, a na trećem mantil ili sako. Međutim, oni koji su brže radili mogli su i više toga sašiti, uz pomoć profesorice naravno. Radili smo po šnitovima iz Burde. 

Moram da kažem da smo jako puno naučili, i na tako jednostavan način. Uz sve to smo razmijenili i mnoštvo drugih ideja, sklopili odlična poznanstva.

U toku trajanja kursa uspjela sam kupiti i pravu šivaću mašinu marke BAGAT. Od tada sam mnogo toga na njoj uradila. Više o modelu mašine pisaću u drugom postu.

Pronašla sam u arhivi slike tih svojih prvih radova pa evo ih nekoliko.





Primjedbe