Zima, zima - e pa šta!?

Po uzoru na šal Stockholm-helsinki by Lilia Mankki uradila sam jedan komplet za djevojčice. Koristila sam vunicu Menada. Za šal sam nametnula manje petlji, dok sam kapu plela glat, tj.sve petlje pravo ali ubacila sam i dva ponavljanja mustre od šala. Šal se plete iz dva dijela koja se potom spoje u krug.

Na kraju sam se odlučila da lice kape bude suprotna strana pletiva. Kod kape nisam radila tipično smanjivanje petlji nego sam u zadnja dva reda plela po dvije. U zadnje vrijeme često to koristim, jer kad se doda loptica izgleda puno bolje nego na kapama na kojima je rađeno oduzimanje petlji ranije. 

Linije u rozoj boji sam uradila heklicom naknadno. I dodala sam mašnice za koje nisam baš bila potpuno sigurna da li odgovaraju. Dugo sam razmišljala da li da ih stavim ili ne ali ipak kako se radi o kompletu za djevojčice zašto da ne. :)



Primjedbe