Dani bez pletenja!

Zima još uvijek traje. Ali ovih dana snijeg se topi i čini mi se da ostaje još malo vremena da nosimo tople šalove i kape. 

Divno vrijeme za šetnju je bilo prošle sedmice na izletištu Ponijeri u blizini Kaknja. Atmosferu ću vam opisati kroz nekoliko fotografija.

Kapa i šal su naravno moj ručni rad. O šalu sam već pisala, ovdje, Stockholm-Helsinki by Lila Mankki. Kapa je jednostavna, pletena mustrom jedna petlja pravo, jedna krivo, uradila sam je samo da se bojom slaže uz šal. Veoma sam zadovoljna i sretna svaki put kada nosim svoje radove. Samo oni koji pletu mogu da razumiju taj osjećaj. 

Priroda je čudo. Nebo, sunce, tišina, drveće, čist zrak, i šta nam više treba. Dobro društvo, naravno. Bilo je to vrijeme koje sam provela bez pletenja, što mi je bilo malo neobično jer u zadnje vrijeme pletem svaki dan. Ali zato sam u ovom divnom okruženju dobila inspiraciju za dalje radove. 














"Ponijeri su vikend naselje a i izletište za mnoge Kakanjce kako u zimskom tako i u ljetnom periodu. Četiri su puta od Kaknja kojim možemo doći do Ponijera. Jedan je preko Kraljeve Sutjeske, drugi kotlinom rijeke Ribnice, treći uz malu rijeku preko Jehica, a četvrti i najkraći, negdje oko 20 km od Kaknja, uz rijeku Zgošću preko Tršća i Paočina. 
Nadmorska visina Ponijera je oko 1000 m, a kote oko Ponijera su preko 1000 m. A to je najidealnije područje i visina za odmor i rekreaciju. Zrak je neobično čist i bogat kisikom. 
Ski-liftom i skijaškom stazom u dužini od 950 m Ponijeri se uvrštavaju u naše skijaške centre." Preuzeto sa www.ponijeri.com.ba

Primjedbe