Dekupaž rješenje!

Nekada se desi da vam nikako ne ide ono što počnete. Kada sam planirala kako uraditi ovu tablu (poslužavnik), htjela sam da bude veoma jednostavna, čisto da probam jer mi je to bila prva. Ofarbala sam je bijelom bojom i trebala sam još zalijepiti motiv salavetice te obojiti rubove i napraviti ih malo shabby pomoću šmirgl (brusnog) papira. To je bio plan.

Nabavila sam salaveticu sa motivom koji mi se sviđa, ofarbala sam tablu u bijelo i kada sam počela da lijepim nastali su problemi. Pošto se radi o većem motivu nisam nikako uspijevala da fino zalijepim. Sve je izgledalo nekako neuredno. Međutim, spasila me pegla!

Mjesto na koje sam trebala zalijepiti motiv sam premazala drvofiksom razrjeđenim sa sasvim malo vode. Zatim sam to osušila fenom. Iskruženi motiv salavetice sam pozicionirala i preko papira za pečenje zalijepila peglom. Toplota pegle je otopila ljepilo a salavetica se zalijepila ravnomjerno, bez gužvanja i kidanja. Nisam mogla da vjerujem kako dobro izgleda a tako kratko traje postupak jer sam se prethodno pravo namučila.

Kada sam završila i prelakirala to izgleda ovako. Znam da je jednostavno ali baš je po mome ukusu.


Primjedbe