Džemper sa mjehurićima

Pletem ja stalno ali u zadnje vrijeme nikako nisam mogla da završim započeto. Jednostavno mi nekako nije išlo. I onda započnem ovaj džemper. Ono što me inspirisalo su mjehurići kojima su stranice o pletenju na instagramu preplavljene u zadnje vrijeme. Moram priznati da pratim bezbroj profila o pletenju na instagramu i svaki dan se oduševim svime što vidim.

Kako sam u zadnje vrijeme u novoj ulozi majke zauzeta slatkim brigama oko bebe, nisam ni imala vremena da pratim sve u svijetu pletenja kao do sada. Tako sam ovaj put odlučila da pletem džemper bez nekog uputstva. Samo sam znala da će biti sa mjehurićima.

Već sam ranije plela odozdo na gore, bez ušivanja, i dopao mi se taj način pletenja džempera pa sam i ovaj put odlučila tako. Dakle plete se odozdo, zatim rukavi posebno te se sve spoji i završi sa gornjim dijelom.

Vunica koju sam koristila je moher, teteks yarn. Započela sam 190 petlji, plela lastiku 9 cm od početka a zatim mustru sa mjehurićima u dužini od 42 cm od početka. Ovaj način pletenja je super jer se mjere mogu u svakom trenutku prilagoditi sebi. Zatim sam počela rukave. Za rukave sam nametnula po 50 petlji, lastiku plela 6 cm pa 8 krugova pravo a onda počela širiti dodavajući po dvije petlje svaki deveti krug. Tako do 34 cm dužine. To je na pola puta izgledalo otprilike kao na slici.



Kada je to bilo završeno spojila sam sve i nastavila plesti. Ono što je bitno je ostaviti petlje za ispod ruke koje se poslije spoje, ja sam ostavila po 6 od rukava i 6 od tijela džempera. Nekako kad se plete to sve prirodno ide, i ovaj način i jeste možda za iskusnije dok bi za početnike svakako preporučila pletenje iz dijelova pa spajanje.

Nakon što je sve spojeno ide smanjivanje petlji, odnosno raglan smanjivanje, 8 petlji svaki treći krug. Kada je dio od ispod ruke ispleten u dužini od 9 cm počinjemo oblikovanje dijela oko vrata i ramena, a zatim nam ostaje još lastiku oko vrata da ispletemo.

Jesam ovo malo šturo objasnila ali ako nekoga zanima nešto detaljnije slobodno šaljite poruke na mojoj stranici Pleteni izlog.

A ovako izgleda završen. I naravno, osmijeh na kraju. :) :)







Primjedbe